Woeflepoef Verkenners

Zo 1 sept: Massa pleinspelen (14u - 17u)

Vandaag gaan we massa pleinspelen spelen. Dit gaan we doen met alle taken samen. Dus zeker komen om te laten zien wie de sterkste tak is.

Za 7 sept: Opbouw (14u - 17u)

Als Verkenner kom jij vandaag helpen opbouwen, jullie maken vandaag jullie hamburgerkraam. Je wordt verwacht van 14u tot 17u.

Za 7 sept: Leidingvoorstelling (20u)

Zaterdag avond om 20u begint onze leiding voorstelling, spanneeeend!! Ben jij ook zo benieuwd wie jou nieuwe leiding is? Kom dan zeker kijken naar al de originele filmpjes van jullie nieuwe leiding. Na de voorstelling kan je nog even blijven zitten voor onze bodega, deze duur tot 00U.

Zo 8 sept: Doe mee (11u - 17u)

Deze zondag is het onze jaarlijkse doe mee en inschrijvingen voor het gidsen jaar! Jij, jouw mama, papa, zus, broer, nicht, oma,… zijn allemaal welkom. Jij wordt al Gids om 11u verwacht voor onze heerlijk hamburger klaar te maken! Nodig zeker je mama, papa, zus, broer, oma,… uit, die kunnen genieten van onze leuke activiteiten of van die lekker hamburgers dat jullie gaan maken. Zondag van 12u tot 13u zijn het inschrijvingen van ons scouts jaar. Dit is ook te doen aan de abdij van Hemiksem.

Zo 15 sept: Planningsweekend

Dit weekend is er geen vergadering, omdat de leiding druk bezig is met ons jaar te plannen.

Zo 22 sept: Vriendjesdag (14u - 17u)

Pak vandaag een vriend mee om mee wat spelletjes te spelen op de scouts. Als je niemand hebt die mee kan, iedereen op de scouts is je vriend.

Zo 29 sept: Lokaal pimpen (12u - 17u)

Omdat het nieuwe scoutsjaar is gestart gaan we ook ons lokaal wat vernieuwen door de muren wat vol te kladden met jullie mooie namen enz...

Zo 6 okt: Dorpsspel (14u - 17u)

We komen Hemiksem vandaag een beetje beter te kennen door een leuk dorpsspel te spelen.

Do 10 okt: Briefjes bussen Hemiksem (19u - 21u)

Lang verhaal kort, waarschijnlijk doe je dit al vanaf dat je in de scouts zit. We gaan briefjes bussen voor de wafelenbak snapte. Da’s hier “GEEN PLEZIERSCOUTS HÉ”. Kom met je stalen ros naar de scouts voor als er eventueel gefietst moet worden.

Zo 13 okt: Briefjes ophalen Hemiksem (12u - 17u)

Niet veel uitleg nodig boys. Volledig in uniform. Als je door een geldige reden niet kan komen stuur je een berichtje naar de leiding. We spreken af aan het lokaal.

Do 17 okt: Briefjes bussen Schelle (19u - 21u)

Zo 20 okt: Briefjes bussen Schelle (12u - 17u)

Idem zoals hierboven. Vandaag spreken we af aan het gemeentehuis van Schelle. Tip top uniform.

Zo 27 okt: Laddercompetitie (14u - 17u)

Laddercompetitie een echt classic. Wie gaat hier als sterkste verkenner naar boven komen?

Vrij 1 nov: Wafelenbak (9u - 19u)

Vandaag big day boys, wafels chappen en beetje bedienen. Tip top uniform en goed humeur, ik weet dat de drie musketiers ze altijd bijhebben de rest ook?

Zo 3 nov: Wafelenbak (9u - 19u)